8 Temmuz 2012 Pazar

Nefertiti ve benim "üç harfli"


Şimdi bakın biz terapist bozuntularının sahip olmamız gereken bazı özellikler vardır.
Bu özellikler karşımızdakine bir hayrımızın dokunabilmesi için gereklidir ve evet gerçekten hemen hepsi gereklidir.
Nedir bunlar?
Mesela tarafsız bir duruş. Mesela mimiklerin açık seçik okunduğu botokssuz bir yüz. Mesela koşulsuz olumlu kabul. Mesela taşı çatlatabilecek kıvamda bir dinleme becerisi. Falan filan. Daha bir sürü şimdi burada sayması çok sıkıcı vasıf.
Her terapistin de doğal olarak kendi kişiliğine göre bir devamını oku

2 yorum:

fermina daza dedi ki...

ahahha "ne oluyor, ne üç harflisi?!" diye okudum, çok hoşuma gitti!
allah insanı heyecanla titreyen bi kalple sınamasın :)

safransarı dedi ki...

"Mesela mimiklerin açık seçik okunduğu botokssuz bir yüz. "
Önceden içten gelen bir sahtelik vardı insanlarda , yüzü ile kalbi zıt orantılı çalışırdı bazılarının. Botoks geldi mertlik bozuldu :d
Bu arada ben blogspotunu takip ediyorum sürekli , devamını tıkla deyince comlu siteye geçiyor , örseleniyorum.
devamını burada da isteriiz ,
halil sezai gibi issyeeaann diyeceğim yoksa
:)