16 Haziran 2012 Cumartesi

Sizin için içtim !

Arkadaşlar muhtemeldir ki herkes çoktan keşfedip tadına varmıştır ve ben en sona kalmışımdır ama paylaşmadan edemedim yine de...
Resimde görmüş olduğunuz "şey"i Müdanaanım, "size soğuk soğuk ne aldım!!" diyerek getirdi dün. Bana espressolusunu kendine de kapuçinolusunu almış.
Tek kelimeyle B A Y I L D I M !!!
Açıkçası ben deli şeyini beller misali sabah gelirken ve akşam giderken şu malum kahve zincirinin buzlu frappelerine müptela gibi pipetle somuruyorum. Allah sonumuzu benzetmesin Weeds'teki Nancy gibi yazın elimde plastik bardak olmadan nadir sokağa adımımı atıyorum...
Ancak bu da hiç fena değil. Cafe Zero adı. Biraz sıvı dondurma, biraz milkşeyk, biraz buzlu kahve gibi. Denememiş olanlarınız varsa diye hafta sonu henüz başlamaktayken yazayım dedim.
Aslında dün yapacaktım bu işi ama elim değmedi.
Bu arada omzuna güvercin pislese kalorisini hesaplama derdine düşen sevgili dostlarımız için belirteyim bir bardak 210 kalori.
BU HAFTA SONU ÖSS'YE GİRECEK TÜM GENÇLERE BAŞARILAR DİLERİM...
DUALARIMIZ SİZLERLE :))

2 yorum:

Dönence dedi ki...

Yeni gördüm ürünü.. Tadmak lazım şimdi bu yazının üstüne..

Balthus dedi ki...

Saat 03:16 bir öss mağduru olarak ve sınav stresinden iki gündür uyuyamamış olsamda Minaanım'ı okumadan yatar mı Levent,aslaa...Bir de ne çok birikmiş dört beş post en az.Şimdilerde lys diyorlar bu sınava ve inanın altı yedi aşamalı,mesela haftaya cts bi sınavım daha var.32 yaşında biri olarak yıllar sonra buna niyetlenmekte ayrıca vahim bir durum belki..Ulen puan tutsada psikoloji falan okusam ne havalı neyin olurdu.Bu arada aşağıda kevaşe sözcüğüyla karşlaşmak ne hoşuma gitti.Geçenlerde sanırım gene unuttuğum bir sözcüğü hatırlatmıştınız ve bende teşekkür etmiştim ama neydi hatırlamıyorum şimdi.hmm !şu yazdığım son cümle yat levent oluyor sanırım :)