16 Temmuz 2012 Pazartesi

Üç harfli rüyalar


“Rüyamda üç harfli gördüm Müdananım!”
Yemedi. Yer mi? Yemez. Artık sesimin tonundan anlıyor ciddi miyim değil miyim. Gözlerini kısarak manalı manalı baktı.
“Hangi üç harfliymiş o bakiiim?”
Sanki bilmiyor.
“Yeşil beyaz kareli bir gömlek giymiş, böyle kollarını dirseğine kadar sıvamış, altında krem gibi keten pantolon vardı, güneş gözlüklerini böyle sıyırıp başının üzerine koymuş, gülümseyerek bir şeyler anlatıyordu bana…”
“Bizimla deilsın deseydiniz Minaanım, o kadar giyinmişsin ama olmamış deseydiniz sonra da!” Kahkaha patlattı arkasından.
“Müdananım şurda ciddi bir şey anlatıyorum, aşk olsun.”
“Tamam tamam dinliyorum.”
“Bu kadar”
“Nasıl bu kadar?”
“Basbayağı bu kadar işte.”
“Yorumlayabilmem için daha fazla doneye ihtiyacım var benim yalnız.”
“E ama bu kadar gördüm.”
“Neyse o zaman bir dahaki sefere inşallah.” Dedi ve çıktı odadan.
Sabahki bir sahneydi bu.
Böyle görürüm bazen onu rüyamda. Özel hayatımda işler umduğum gibi gitmediğinde, kendimi günlük hayatta yalnız ve sevgisiz hissettiğim ama bunu bastırarak hiç de öyle değilmiş gibi davrandığım dönemlerde en çok. Hep uzak mesafededir, ya hiç konuşmaz benimle ya da konuşsa bile gözlerime bakmaz. Bunun nedenini bilmiyorum. Sanırım rüyalarımda bile Can tarafından reddedilen ve bu konumu hiç sorgusuz kabullenmiş ezik ve mazoist bir tarafım var.
Ama bu sefer ne oldu sevgili okuyucu?
Hadi bil ne oldu??
Az önce cep telefonum çaldı ve ekrana bir baktım; o da nesiiii????
Gelen arama “Üç Harfli”
Nasıl “cool” ve elit davrandım, nasıl beş yüz milyon gündür bu anı beklemiyormuşum gibi konuştum, bir görseniz benimle gurur duyardınız.
“Sizin oralar uygun mu ev-ofis için Mine ne dersin” diyo bana! Lafa bak! Olmasa bile şehrin imar planını değiştirir karşındaki aloooo!!!
“Valla olabilir aslında Can, bir bakalım istersen.” O sırada emlak sitesine girilmiş bilgisayardan, bir yandan arama kriterlerini işaretliyorum!
“Tamam ya olmazsa yarın bir uğrayayım, hem seni de görmüş olurum hem de bakınırım biraz.”
“Aaa tabi beklerim, adresi vereyim ben sana.”


Eksi kırk derece soğuk suda bile yüzerim inanın ki !!!


1 yorum:

safransarı dedi ki...

Baya iyimiş senin üç harfli gözlüklü filan :p