4 Temmuz 2012 Çarşamba

Mensmonster


PMS deyinde ne anlıyorsunuz?
Bundan muzdarip olanlar elini kaldırsın!
O da ne ki diyenleriniz varsa içinizde biliniz ki dünyanın en şanslı insanları arasındasınız ve hayatınızın herhangi bir anında “ben de zaten çok şanssızım” dediğiniz an biz PMS’lilerin iki eli iki yakanızda farz edin.
Durum bu kadar ciddi. Evet öyle!
PMS !!
Yani PreMenstrüel Sendrom. Daha da sadeleştirelim: Adet öncesi sendromu.
Bu konunun sadece kadınları ilgilendirdiğini sanırsanız feci yanılırsınız. devamını oku

3 yorum:

fermina daza dedi ki...

offf pms.
ben feci şekilde agresifleşip her şeye ağlıyorum. yani bi yandan olmadık şeylerden kavga çıkarıp, laf sokup, itip kakarken bi yandan da ağlıyorum. her gördüğüme ağlıyorum.
en fenası da rüyalar, öyle anlıyorum çoğu zaman pms'nin geldiğini. o kadar çok rüya görüyorum ve o kadar yoğun oluyorlar ki sabah kafam kazan gibi kalkıyorum.
etrafımdakilere de anlatamıyorum bi türlü. evet tabi senin de karnın ağrıyor regl olunca ama ben dün bütün gece elektriği kesip evimi basan maskeli adamlardan kaçmaya çalıştım, sonra da ağlayarak uyandım diye.
bazen bu kadar kötü olmuyor ama çoğu zaman regl öncesi bi haftayı bu şekilde terörize olmuş vaziyette geçiriyorum.
merhaba bu arada :) pms görünce dayanamadım.

delimine dedi ki...

merhaba, konu çok can alıcı farkındayım ve de katılıyorum...

Balthus dedi ki...

off!çok yazınızı kaçırdım son zamanlarda :( Etrafımda bu dönemi çok zor geçiren kişiler tanıyorum.Türkiye'de nasıl işliyor bilmiyorum ama yurt dışında bu dönemlerde cinayet falan işlediniz diyelim,cezanız nerdeyse yarı yarıya iniyor,hollywood filmlerinden gördüğüm :) korkuyorum siz kadınlardan :) southpark'ta duyduğum ve çok tuttuğum bir söz : "Kadınlar mı? 5 gün kanayıp da ölmeyen her şeyden korkarım!"

"Eric Cartman"