7 Temmuz 2012 Cumartesi

Doğuştan dengesizler


Dün nasıl bir yoğun gündüyse artık akşam on buçukta küt diye uyumuş kalmışım okurken… yemek yediğimi bile hatırlamıyorum.
Hepinizin az çok bildiği üzere dün Necibe’nin yattığı kliniğe gittim. Açıkçası istediklerini verip beş on dakika kadar yanında oturup sonra da eve dönecektim.
O kadar yorgundum…
Bazı günler böyle oluyor. Diğer günlerde daha rahat kaldırabildiğiniz bir tempoyu sanki tüm gün değirmene su taşımışsınız gibi bir yorgunlukla zar zor tamamlayabiliyorsunuz. Bana öyle oluyor daha doğrusu. Kolum kanadım kalkmıyor. Akşam olsun da yatağıma gireyim, üç gün üç gece dokunmasınlar uyuyayım isteği duyuyorum.
Müdananım düzensiz beslendiğimi ve kuvvetten düştüğümü, bazı günler yemek yemeden içtiğim için kansız kaldığımı, bünyemin zayıfladığını söylüyor ıs.. devamını oku

Hiç yorum yok: